“Zain pegang bini dia, bukan orang lain” Che Ta bagi warning

Selebriti popular iaitu pelakon dan usahawan jelita, Rozita Che Wan atau lebih mesra dengan nama timangan Che Ta merupakan seorang yang amat menarik perhatian.

Apa yang dibuat sudah pasti akan menjadi perhatian. Kalau bab fesyen, sampaikan ada yang mengatakan Che Ta merupakan trend setter.

Bukan bab fesyen sahaja, tetapi dari segi perniagaan. Kalau di imbas dulu, perniagaan yang dimulakan Che Ta iaitu perfume artis pernah menjadi ikutan dan terus jadi trend di Malaysia satu masa dulu.

Kalau bab hiburan dan gosip, memang banyak lah kisah menarik yang melanda Rozita Che Wan ni, dari sebelum kahwin sampailah dan selamat bergelar isteri kepada Zain Saidin.

Dalam perkembangan terbaru, Che Ta ada memuat naik sekitar dia dan seisi keluarga bercuti di Langkawi.

Lalu seperti biasa, percutian keluarga yang penuh glamour itu akan memuat naik banyak foto yang cantik di laman media sosial Instagram.

Tetapi dalam banyak gambar, ada satu foto yang benar-benar mencuri perhatian ramai. Gambar berkenaan menunjukkan Zain Saidin sedang memegang ‘aset’ Che Ta.

Pelakon ini terus memberi warning kepada para netizen dan juga makcik bawang tentang hal ini.

Ini caption dari Che Ta:

“Acik acik bawang jangan kecam.. Zain pegang aset bini dia , bukan bini orang”

Ini fotonya:

Gambar berkenaan terus mendapat komen pelbagai dari pada netizen dan setakat ini, foto tersebut telah pun mendapat lebih 60,000 tanda suka.

ini antara komennya:

otaikim: “Cik ta jangan macam tue… Memang zain pegang aset bini sendiri. Tapi cik ta kentut nanti x ke naiya zain terkena gegaran angin monsun

guccirushh: “The haters are depressive.

aainaa: “Segaknya angpa @rozitachewan1 . hat dok ngata tu.. biaq pi kat depa na. Depa dengki Kat angpa sbb laki depa selfie Tak pegang ontot

aainaa_: La.. Biaq pi la Kat @rozitachewan1 laki Bini. Yang Cik kak nak meroyan pasaipa? Cer kak try posing laguni tengok.. Angle tu jaga na.. Nak blajaq posing habaq Kat Sy na kak..”

xophea_se: “Ala ala priyanka chopra n nick jonas

wawa_dolly_bnc: “Lawakla che ta… hahahahha…

nsp193: “semoga rumah tangga che ta dan zain berkekalan hingga ke jannah dan sentiasa d bawah lindungan Allah S.W.T.

coway.promosi.terkini: “Lentik no, Awat lah aku tak dapat badan cantik lagu ni

Sampai ada yang puji kecantikkan body Che Ta.

Kalau tak percaya Che Ta cantik, nah tengok video ni:

Behind The Scene: Che Ta Jadi Model

Di sebalik tabir, telatah Che Ta semasa jadi model untuk Annas"Koleksi Ashh&Annas Baju Kurung Moden"

Posted by Rozita Che Wan & Zain Saidin on Thursday, 20 December 2018

Foto: Instagram Rozita Che Wan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here