“Baik Tak Payah Pakai Tudung.. Kalau Pakai Kain Tayang Betis…”

Pengacara MeleTop iaitu Noor Neelofa Mohd Noor berada di Eropah untuk bekerja dan dijemput ke satu event tentang fesyen. Neelofa telah berkongsi momen ketika berada di sana dan memuat naik beberapa keping gambar menerusi akaun Twitter dan juga IG miliknya.

Pengacara dan usahawan itu telah berkongsi bersama peminat ketika dia menghadiri pertunjukan fesyen antarabangsa yang berlangsung di Milan, Italy.

Ada satu gambar yang dimuat naik Neelofa menarik perhatian netizen kerana gara-gara Neelofa dilihat seperti skirt atas paras buku lali.

Dalam pada itu, oleh kerana ada jejaka yang meletakkan tangan dan memegang Neelofa, ramai juga netizen yang tak suka dengan perkara berkenaan.

Ini kongsi Neelofa:

“Guess who went to the Upside Down land?,”

Kerana gambar itu, ramai netizen mula memberi kritikan dan komen berbaur negatif kepada Neelofa.

Pada masa sama, rata-rata peminat bintang berusia 30 tahun itu memberi nasihat agar sentiasa kekal positif walaupun diterima pelbagai kecaman dari netizen.

Ini komen netizen:

@nfmr____: “Hajah , cantik kulit kaki . Lain kali skirt tu atas lagi tau . Kalau boleh nak tengok sampai lutot hajah . Your kulit kaki look stunning omaigod i cannot.

@harries_aiman: “jangan terkejut one day lofa freehair

@nfmr____: “Hahahaahahah alahhh takpa hajah steadyyy . Sekarang ni pon tudong si hajah kadang tu makin lama makin nampak leher semua kan . Apa pulak nak terkejot kalau one day hajah bukak tudong , sekarang ni pon macam takde beza je pakai tudong ke tak ?

@farashafarsh: “doa yg baik baik sudahlah, kita tak tahu lagi apa jadi dengan kita esok lusa.

@KakLong1912: “amboiiii kemain lagi peluk2 tu aurat tu kak lofa byk buka tu

@mohdashrin: “Hukum ttp hukum bohh.. kalu dok reti gi la ngadap nga Tok Guru.. baru tahu tinggi langit tinggi ke rendah

Apapun doakan yang baik sahaja buat Neelofa.

Foto : Twitter Neelofa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here